Övningsköraren dag 2:

Igår kom jag hem till Mora igen, men innan jag tog mig dit hämtade papi upp mig i Malung.
Vad händer inte då? Jo jag skulle köra från Malung till Mora, en aning stressande.
Gick rätt bra och pappa höll humöret uppe tills vi kom till vika och jag ska svänga in på gården,
de missar jag gården, men hann tvärnita innan vi låg i diket iaf :) Rätt nöjd över gårdagens tur.
Värre idag, var påväg att krocka. gjorde 40000 kärringstopp när jag skulle korsa en väg.
Bad bad bad.. Pappa skrek som en tok och jag blev bara mer och mer stressad, kom över
vägen tillslut och körde ett tag iaf. Sen lyckades jag även ta mig från Mora ridklubb och hem,
är väl 7 km eller något xD Men jag lär mig, i morgon blir det mer bilande!!

Lov/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0