Övningsköraren..

Fick köra igår kväll också, jag och pappa var ute och körde i ca 1 timme. Jag var lugn och pappa satt mest och sjöng till musiken. Då gick det bra, men när gubben ska hetsa då blir det värre. Morr morr!! Jag lär mig iaf det är ju bra :)

Var ute igår också med syster, Johanna, Marit och Helena. Trevligt, träffade lite kändisar på Wasa-stugan. Blev rätt lungt endå, drack en vinare innan och sen 1 shot jäger. När jag vaknade idag mådde jag toppen, så det ska vara. Plus att jag höll mig på mattan vilket betyder att jag och mamma kan övningsköra ikväll också. Intensiv träning kallas det, varje dag ska det bli :)

Lyckades även sätta mig ner och göra klart ett skolarbete idag, mycket kreativ och duktig är jag ibland :)

Love/TESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0