Älskar mornar, tipptopp!

Jag älskar mornar, eller så gör jag inte det. Inte lätt att lägga sig i tid på kvällarna, förstår inte hur mamma
kan lägga sig runt nio varje kväll. Men hon är äldre, så hon har väl inte lika mycket att göra på kvällarna ;)
Sov hos Sandra inatt, vi somnade runt ett tiden efter att ha legat och pratat. Mys! Funderar på att sova där
ikväll också, gillar hennes säng :D Igår umgicks jag, Fredda och hon. Är lite irriterad på den karln just nu,
men det går över, snart. Han skulle dock varit här nu, är en person som ha verkligen inte gillar här. Haha!

Station är full med folk, ett sj-tåg till sthlm som krånglar. Jävlar va ovanligt, så tåget är sent plus att de
saknar resturangvagn - vilket dom ropat ut 4 gånger på 6 minuter typ...

Nu ska jag gå bort till tåget så jag inte missar det.
Love/Tess

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



God morgon :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand och förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer.. hoppas du sov gott :)

2010-08-09 @ 07:14:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0