En kräsen kisse-miss..

Är hemma i Mora nu, hos min föräldrar. Hemma har har vi massa djur var av tre katter.
Alla dessa katter har olika personligheter vilket verkligen märks. Som idag vid halv ett(nu på natten)
kom en av våra kissar, damen i hushållet, in för kvällen. Man ser på henne att hon är lite pryd,
och är väldigt bestämd, dvs när hon inte vill får man inte röra henne och när hon vill kommer man
inte undan. Den här lilla damen kom som sagt var in efter dagen, efter jag släppt in henne går
jag till tv:en. Dröjer inte många minuter innan hon börjar jama, många gånger och bestämt jamande.
Jag går och kikar vad hon vill, och genast när jag kommer går hon mot tvättstugan där katternas mat
finns. Så katten vill alltså ha mat, inga problem. Saken är bara den att på faten med kattmat ligger
det redan mat, men detta duger inte åt damen. Jag kollar på tallriken som är full, hon kollar på tallriken
och sedan på mig, det ser nästan ut som hon tänker "jag ska ha ny mat" Jag ger henne iaf detta,
dock råkar jag häll på fel fat(finns tre) så hon äter inte, för när jag häller upp på hennes, där det
redan fanns mat. Då äter hon, jävla kräsna kisse..Hoppas hon inte börjar skrika på att jag
ska släppa ut henne vid fem bara...

Kommentarer
Postat av: jessica

haha Frida, så klockrent henne =)

2010-08-18 @ 11:01:19
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0