En ledig dag :)

Igår hade jag ledigt, min första lediga dag efter 18 jobb-dagar i sträck. Det var skönt, kan inte beskriva hur
skönt det var. Umgicks mest med mig själv och små pysslade lite, sökte skola och besökte banken.
Var även, med hjälp av att Fredda körde mig, in till biblioteket så jag fick mitt betyg inskannat på datorn.
Så nu finns det på datorn också, något som kan vara mycke praktiskt :)

Tåget går om 45 minuter, och jag har bara 2 minuter kvar på min surf tid.
Tror jag ska köpa mer, fast kanske inte efter i morgon kommer jag inte sitta
här något mer, jobbet är over och jag opereas på måndag(NERVÖS; JA!!!)

Nu ska jag läsa tidningen och bara ta det lugnt.
Love//Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0