Flytt...

idag kommer en man och en kvinna för att kika på min lägenhet, hoppas de är intresserade.
Om detta paret hyr den kommar jag har tillgång till den på helgerna, något som känns väldigt skönt.
På måndag börjar skolan i Orsa, men jag har tänkt mig åka till Karlstad ibland ändå :)
Tex. kommer jag jobba 1 helg på månaden, då måste jag ju befinna mig på plats!
Börjar lite nervös över att börja skolan igen, detta är 6gången jag börjar i en ny klass. Gillar
inte att börja om helt från början, men det kommer gå bra :) Ska ju bo tillsammans med en tjej som
verkar jätte trevlig också, iaf var hon det i telefon hoppas det stämmer med verkligheten.
Sen idag kommer även mamma, vi ska packa in sakerna. Städa lägenheten sen dra till Orsa,
allt har gått väldigt fort denna vecka. Har varit väldigt påfrestande, vilket har gjort mig väldigt
bitter och nervös.
Fy fan va hungrig jag är just nu :P
Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0