fy fan va jag mår illa.

Är så sjuk jävla trött, somnade runt ett igår.. Pallar inte mer, känns som jag kommer lämna jobbet tidigare idag.
Just nu känner jag bara för att lägg mig igen och påstå att jag försov mig, men så kan jag inte göra heller.
Mår så jävla illa, ska försöka överleva dagens jobbpass, aj aj mitt huvud det dunkar.
Ikväll blir det iaf kräftor med Sara, myspys <3 Sen utgång efter några glas vin, roligt!
nej fy fan nu ska jag gå till bussen som gör att jag är i stan 50 minuter förtidigt, så jävla
bra att äckelbussarna går så bra tider. Antingen kommer man in tjugo i sex eller klockan sju,
precis så både är jätte dåliga åt mig. UNDERBART!!
Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0