Ge mig en lugn dag utan några planer tack..

Igår var det egentligen min lediga dag, men tog jag tillvara på den?! NEJ!
Igår tvättade jag, och sen tog jag på min ett extra pass på 7h, ekonomiskt - ja,
smart - nej. Hade tänka ta min lediga dag som den kom - sova ut, plocka lite
i lägenheten, besöka gymmet. Men så blev det icke, jag tvättade på morgonen
och efter det fick tvätten ligga i ikea kassar(som står kvar nu också) för att jag
skulle rusa iväg till jobbet, idag har jag ingen lust till någonting men ska pallra
mig iväg till jobbet om 45 minuter, 45 minuter och jag sitter här äcklig i pjamas.
Toppen, känns som det kommer bli en fin kväll. Kommer säkert få stå i kassan
också, passar inte mig idag. Thanks god att jag bara jobbar 3½ timme idag, men
det förstör ändå hela dagen. Vaknade vid två, hitintills har jag bara hunnit
plocka lite kläder, lagat&ätit frukost. Annars har jag bara varit seg, grymt seg.
Hade tänkte hinna med ett träningspass med blossom, men det gick ju inte.
Nu måste jag göra mig i ordning..
Love/Tess
Jag på Balen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0