idag idag idag :)

Idag får jag besked, förhoppningsvis positivit. Fast har ingen aning om när han ringer, han kan ringa
kl 10 eller varför inte 16.45? Jobbigt att behöva vänta hela dagen om det är negativt. Åh nervöst..
Kommer bli som omställning om det blir positivit, helt galet faktiskt! Då måste jag bryta upp min trygga
tillvaro här och flytta, fast det är sjuk spännande :)
Klockan är 05.30 och jag sitter här fräsch och nyduschad. Har precis lagat mig en matlåda som ska få
följa med till jobbet idag. Eftersom bussarna började gå så ofta nu så tar det "bara" 2,2h för mig att
pendla till jobbet fast innan tog det över tre och jag är nöjd ändå :) nu är det dags att blåsa håret,
lite synd om mina grannar faktiskt men, what to do?
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0