Måndag morgon, när jag vaknar...

Har nyss stigit upp eller ja nyss och nyss. För 25 minuter sen, och på dom 25 minuterna har jag hunnit
laga mat låda, och klätt mig :) Om en halvtimme går bussen in till stan och sen lite senare går tåget
som för mig till charlotte för ännu en jobb dag. Jobbar stägning idag, brukar gå bra fram tills kvart över
fem då man är helt lonley och övergiven. Men jag brukar överleva, den sista timmen kryper fram men sen efter stägning springer tiden iväg och man hinner precis göra det man ska innan tiden är över...
Min lägenhet ser ut som ett slagfällt, men det hinner jag inte lös just nu, får ta det ikväll eller i morgon kväll
troligen.

Love/Tess



Sofie, min och Malin's skål på studenten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0