Nervositeten härjar..

Sitter hemma i Mora, idag var jag på en intervju. Intervjun kändes bra, hon som höll i den såg nöjd ut.
Men det säger ju ingenting, hon kanske fejkade för att inte knäcka mig? Hoppas iaf att det här går igenom nu
isf kommer livet kännas lite lättare, även om det blir endel jobb -ny stad, nya vänner, nytt allt.. Dessutom bär
det av till en stad, eller ja en byhåla, som jag aldrig någonsin trodde jag skulle flytta till. Jag har sovit där
flera nätter, men bo inte en chans. Men nu kanske livet tar en helt ny vändning och jag hamnar där iaf.
Ska bli grymt spännande, och förhoppningsvis kommer beskedet i morgon.. Det måste vara bra, annars vet
jag inte vad jag blir av. Viljan finns, hoppas jag visade den tillräckligt idag :) Dock har jag en liten
till inervju i morgon tillsammans med skolans rektor, han ville prata lite. Det blir säkert bra, det måste bli bra!!
Klappar mig själv på axeln!
LOVE/TESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0