Oro gör inte morgondagen lättare, det gör bara dagen idag lite tråkigare.

Sitter på tåget påväg hem från Charlottenberg, känns som det var igår(fast det var i fredags) jag åkte upp
för tre dagar jobb. Tiden bara sprang iväg, trotts folktomma/sega timmar på pressbyrån som har passerat.
I går skulle jag jobbat till kvart i tolv på Pb, kvar i två kommer min avbytare dvs min två chefer in.
Så kommer det, inte nog med att de är två timmar sena dom säger "Theres, kan inte du jobba stängning?"
Skitseg som jag var vill jag bara gå, men tog tag i mig själv(tänkte på att jag snart är sjukskriven och kanske
sedan arbetslös) och stannade kvar. Ganska bra egentligen skulle jobbat 3(!!!) timmar men jobbade 10 istället,
och de 7 extra timmarna var dubbel lön på. Så wiho, drygt men givande i kassan. Tjing tjing, cash is king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0