Pallade inte..

Satt här i tio minuter och kollade på gratissidor innan jag köpte mig 1,5h mer surf tid.
Det är inte billigt, men 19kr får väl gå åt då :) Har köpt mig en ramlösa Mango på Pressbyrån
som jag sitter och "smaskar" på, mums. Har även glömt nyckeln till jobbet, så min chef
kommer inte bli glad när jag väcker dom vid åtta. Men hinner inte hem för att hämta
den, så de får gott pallra sig upp så jag kan hämta nykeln :)

Utbildningen jag sökte igår var Reseproducent i Orsa, hoppas verkligen jag kommer - jag ska!
Då blir det att flytta till Orsa, något jag aldrig trodde skulle hända. Men det känns faktiskt riktigt
bra, komma närmare familjen. Dock kommer jag sakna vissa människor här i Karlstad, för
jag tror aldrig att jag kommer flytta tillbaka till denna staden. Men än så länge har jag
bara sökt, sökningen är fortfarande öppen. Jag vill vill vill!!!

Love/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0