Tågstation och mat-problem

Sitter på tågstation i Karlstad åter igen, inte för att jag ska med tåget utanför att det är enda stället i stan
som har öppet vid den här tiden. Okristligt tidigt är vad det är! Jobbet börjar först om 25 minuter, och jag har
beslutsångest över om jag ska köpa någon frukost eller skippar det, jag brukar ju ändå få rast vid tio.
Kommer vara så sjukt jävla grinig idag, och jag kommer säkert få stå i kassan och tjura. Vet att jag
sa det igår också, haha kanske börja bli lite bitter? Eller så är det bara lite mycket just nu, 7 dagar till nästa
lediga dag. Då blir - sova, sova, sova!!

Men var lite smått road igår av Freddas mat-problem. Vi tio tiden säger han att han är hungrig, så vi bestämmer
oss för att ta en tripp till stan så pojken får något att äta. Vi åker till Sibylla där han beställer mat, han säger till
biträdet i gatuköket att han endas vill ha lök och något mer. Sen åker vi därifrån, ställer oss på någon parkering där han ska inta sig måltid. Han öppnar hamburgaren som är full av klet och sånt gott som han hatar, hamburgaren åker i backen och han tjurar lite. Men han har iaf pomfritt och Cola kvar, han tar en tugga av pomfritten och slänger sedan iväg den också, pga av att det smakar gummi. Perfekt blev en dyr cola xD Sen åker vi till Mc donalds, där han beställer två naturella hamburgare. Men efter att han fått dom, tagit en tugga inser han att även dessa smakar skit, så han slänger dom med.. Efter det åker vi hem, och Fredda är lite bitter efter att han köpt en väääldigt dyr cola-burk och fortfarande är hungrig. Hihi ;)



Jag och Fredda på min student! Älskar bilden, älskar oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0