Julafton :)

Idag är det alltså julafton, och jag ska jobba.. Julen är mysig och så men jag har inget emot att jag jobbar
idag - jag har ju ändå tackat ja! Flera gånger denna veckan har jag fått höra - men nej stackar dig.
Eh? Våran familj ska ha kvällsfika ikväll, och julfrukost och lunch imorgon..Nog för att jag ska jobba imorgon
så jag missar lunchen, men det gör mig inget. Ingenting gör mig något, detta räcker gott och väl :)
Slippa allt stök, och krångel och tristess som är på julafton - typ vänta flera timmar på att nästa grej
händer. Idag är det jag som är servetris på Bäcka herrgård, och det är fullsatt..Smarta människor som
går ut och äter för att slippa alla disk/städ på julafton;D

Pusss / Tess
God jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0