sämst...

Livet rullar på, och bloggen rullar inte alls. Under senaste veckorna har jag varken haft eller tagit mig
tid att skriva några simpla men tydligen läsvärda rader ;)

Vintern har kommit till Orsa, och jag känner att jag verkligen har bosatt mig i ett köldhål.
Dagligen går tanken "jag vill dö, jag vill dö, jag vill dö" genom mitt huvud när jag vandrar
det 10 minutrarna det tar att gå till skolan. Inte hjälper det att lärarna säger "vänta ni bara
snart blir det kallare
" varje gång man klagar heller. Om man har på sig långkalsonger, byxer
och täckbyxer men fryser ändå - det är väl inte normalt?! Dock vet jag, och alla andra att om
ca 1 månad går vi mot bättre tider - Glada tankar, glaaaada tankar!!

Jobb har jag fått också, och inte vilket jobb som helst utan som pepparkaka på Tomteland.
Är ett helt sagolikt att jobba där upp band alla tomtar, troll, älvor och häxor.
En hel värld där fantasier blir verkliga, man blir som ett litet barn där uppe!!

Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0