Snygging ;D

Sitter här med färg i håret, för nu är det dags för lite förändring tänkte jag :) Nog för att jag fortfarande
kommer vara brunett, passar inte så bra i blond - även om det är grymt hett!! Men just nu har jag lagt i
ljusbrunt, får se om det kan vara något..Kanske även drar i några ljusa slingor till veckan tänkte jag!
Inget bestämt, tar livet som det kommer ;D

Idag ska jag vara en bra tjej och arbeta mig egenom nyårsnatten, ja det är sant.. Jobbade juldagen och
nu jobbar jag nyår - folk tror att jag blivit galen..Äh, taggar sälen och riga i januari istället!!
So tomteland is the place to bee tonight! Dock har jag en stilla(VILD) fundering på att dra upp till
sälen även imorgon och röja lite, låter roligt som bara den och jag är bjuden(frågade om jag fick komma ;D )!!
Den som lever får se ;D

Blond är nog inget för mig va? :P
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0