Alive?!

Nu är jag iaf halv levande efter helgens bravader. Efter jobbet i fredags somnade jag först fyra på natten, sen gick jag upp vid halv 11 dagen efter så det blev bara 6½ timmes sömn. Det är inte något som räcker för mig måste sova minst åtta för att överleva. Så lördagen började iaf med att jag var dyngtrött. Men sen kom Pernilla, Johanna och Zara så jag vaknade till liv vid två. Färden gick upp till Virre på rud där vi skulle sova. Fixade och donade innan förfest. Sen blev det nöjes senare på kvällen :) Helt okej kväll, suger att jag inte hittade på någon av dom tre inne på nöjes. Vi gick in efter dem och de fanns ingenstans :O Styrde på en efterfest också, den höll på tills sju på morgonen sen somnade jag där, på golvet. Låg på min jacka och hade Roberts jacka som täcke, otroligt skönt... Igår gick jag mest runt i ett töcken, men lyckades ändå jobba 3h trotts en reäl baksmälla. Igår kväll tänkte jag mig orka med en film när jag kom hem vid åtta. Filmen började nio och tio över nio sov jag :P Idag sov jag till halv nio så några timmar har jag tagit ifatt nu iaf :)

Nu blir det skola och måndagar betyder massa teater och SVENSKA :D
Love/ Tess

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha=)!

2010-02-08 @ 11:16:22
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0