Duktigt :)

Har sovit idag på dagen i 3h för att försöka kompenser att jag kommer komma hem ca halv tre och måste gå upp vid sju i morgon :) Ska ut ikväll, men får inte missa skolan i morgon har faktiskt inte råd med det ;) Om ca 50 minuter kommer Sofie och hämtar mig så ska jag hem till henne -göra mig i ordning och sminka mig då! Ikväll ska vi skaka rumpan på koriander i stan tillsammans med andra blivande studenter. Kommer bli en rolig kväll! Har några cider, men har satt tio som tidpunkt för slutande av drickandet. Sen blir det hinka vattan för att orka med morgon dagen och en till fylla då xD
Nu, dags att göra sig i ordning - sitter med blött hår och har inte bestämt kläder, ops! Skynda :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0