Framme i Thailand <3

Nu sitter sitter jag och Mickis pa hotellets datorer och kikar lite. Uppdaterar bloggar och skriver till bekanta. Tydligen har de gratis internet har sa det kommer nog bli daglig uppdatering, om vi har tid.
Resan hit gick bra traffade pa jatte manga trevliga manniskor som skulle till olika platser runt om i Thai.
Var lite jobbigt dock nar varat plan mellan Finland - bangkok var tva timmar forsenat, men vi hann med varat anslutnings-flyg till Phuket anda.
Forsaljarna har ar trevliga, och snackar garna massa utan att salja. Dock har de lyckas lura pa mig en klocka. En Rosa klocka av market disel for 120kr, kanske lite over pris har men behover en klocka :)

Hur varmt och skont som helst har, har idag hunnit med att sola och bada ocksa. Borjan pa brannan!
I morgon ska jag och Mickis ta oss till en annan strand har i narheten och kika in den.

Maste tilllagas att pa vagen hit at jag och Mickis hela tiden, menar 6 frukostar - 4 luncher - 1 middag och nagra mellan mal pa det. Detta hann vi med inom loppet av ca 25 timmar..

Nu ska vi snart sova, klockan ar bara kvart over tio men vi maste ta igen oss lite :)
Hoppas alla har det bra i kylan, LOVE/ Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0