Thai dag 2

Nu sitter vi har vid datorerna igen, klockan ar halv sex har och vi har varit ute i solen hela dagen.
Besokte bade varan strand och karonbeach idag, upptackte att varan ar mycket finare :)
Till den andra stranden tog vi en flakbuss & tillbaka en tuk-tuk, konstiga fardmedel!
Ikvall blir det patong dar vi ska ata middag och dricka lite drinkar! Halva grejen med att aka utomlands
ar ju att dricka billiga drinkar sa, darfor man aker ;) Haha!

Harligt folk har, har lart mig saga nummret till varat hotell rum pa thailanska idag. Ska val lara mig lite mer inom sin tid :) krangligt sprak..

Igar nar vi skulle ata lyckades jag ta nagot skit ackligt sa jag hoppas pa battre lycka idag!
Love/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0