Världen är bra liten..

Sitter i skolan och har precis slutat för dagen men har en stor hög med läxor så blir kvar i skolan någon timme till.
I Lördags förfestade vi med en kille som hete Erik, skit trevlig kille. Sen när vi kom till nöjes så står han och hånglar med en av mina vänner. Det visade sig att hon hade ringt in till radio och sök upp honom i programet "chans till romans". Då hade radio kontaktat honom och erbjudit honom en dejt med henne vilket han tackade ja till :) Nu hade de varit på dejten och gillade varandra skarpt, så charmigt :) Kändes lite lustigt när jag kom på att jag tidigare under veckan hade hört att "galen tjej söke kille på Ica Haga hallen i Karlstad" och det var folk i min vänskapskrets det handlade om ;) Liten värld vi lever i..
Nu ska jag analysera en tavla, bajs!
Love/Tess

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det florerar ganska många heta killar inne på Haga hallen vill jag lova!! :)

2010-02-09 @ 17:32:47
URL: http://inyx.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haga hallen?

2010-02-10 @ 12:34:31
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0