20 år idag :)

Idag var the d-day fyller 20 år, det är jag och icakortet som fyller idag. Så tidigare när jag var nere på ica delade de ut både kaffe och kladdkaka i entreen bara för att jag fyller, eller kanske pga av ica-kortet - tveksamt ;) Har även hunnit med en runt på bolaget, tog en halv evighet men tillslut tog jag mig därifrån också! Nu har jag bakat en jordgubbs-tårta för ikväll blir det lite tjejer som kommer hit och firar mig, ät lite tårta(såklart) och så, mys-pys! Igår blev jag bjuden på kräftor av inga mindre än Sara och Isabelle hemma hos Sara! Super trevligt, mycket uppskattat! Bra sällskap + kräftor = BINGO! Nu ska jag fixa lite mer inför mitt kalas ikväll, haha funderade ett tag på fiskedam också ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

bjöd på kladdkaka på ica i uppsala med=P

2010-01-16 @ 18:31:23
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0