Brain nos!

BRANÄS, där var jag idag med min klass och åkte slalom. Hade en super härlig dag i backen och provade min nya skider för först gången. Var lite kallt om hakan men igenting jag inte klarade av, fast nästa gång jag åker ska jag inte glömma halsduk, burr!! Fick även träffa på Felix eftersom har jobbar där upp över vintern, dock stod han i liften i världens tråkigaste backe så såg han bara 1 gång. Lyckades även köra in i en gran, så nu gör mitt ena knä rätt ont. Satt fast där ett tag, men överlevde det också. Så synd att man inte gör flera såna här saker med skolan, vi åkte massa gånger nästan hela klassen hur kul som helst, inte så ofta det händer att man umgås nästan alla i en klass. Nu ska jag krypa ner i sängen, för att se på Anna Pihl och sen sova. Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0