Frukost.

I Augusti bestämde jag mig för att det fick vara nog, jag hade gått upp över 10kg på ett år och alltid fick mig att känns som en fet-kossa. Så trots att hela min familj äter Herbalife och min mamma är försäljare av det valde jag att gå en annan väg - Lchf. Nu 6 månader senare är jag 13kg(iaf vad jag vet har ingen våg och vägde mig mitt på dagen) lättare och det känns skit bra! Sen plus att all min migrän är borta och min ständiga förkylning finns inte till. Det där var bara en liten lång förklaring iaf, senaste tiden har ordet frukost inte betytt - flingor, yoghurt, mackor osv för mig. Det betyder att jag ska äta någonting, oftast rester från gårdagen middag. Det kanske är konstigt, men jag är van. Fast idag gjorde jag någonting som tom jag tycker är konstigt jag åt ägg och fiskbullar till frukost, wierd! Men gott var det så det gör inte så mycket kanske ;) Nu promenad innan ljuset försvinner! Love/TESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0