hallå i stugan!

Ligger hemma i sängen trött som ett as, sov ca 5 timmar natten tills idag och sen jobbade jag ett slitsamt 10h passa på det, ingenting att rekomendera. Fast timmarna gick och kändes som det var otroligt många ansikten som passerade och hälften trodde nog att jag var bakis så som jag tabbade mig, men vad gör det om 100år?

Igår var det nyårsafton vilket jag helst hade spenderat i goda vänners sällskap med vin och lite raketer. Men nu tillbringade jag den iaf med en av mina bästa vänner - Nathalie och det kändes toppen verkligen :) Natha och henne boy Aron var hos mig, samt Jessica på kvällen :) Super trevligt, men så skulle vi ta en tripp till stan och allt blev konstigt? Haha, nästa år ska firas utomlands helt klart..

Känner att jag börjar tröttna lite på att bo helt själv, vill inte ha pojkvän som klagar men en kompis att dela en 5:a med skulle vara något, men ska väl bo kvar min älskade lägenhet tills skolan slutar iaf, för sen säger jag bye bye KARLSTAD - vi har haft våra fina stunder men också de jobbigaste i mitt liv...Har funderat mycket på vart jag kan tänka mig att bo sen och det står mest mellan Göteborg och Uppsala nu faktiskt :) Önskade Natha var ledig och kunde bo med mig, jävlar va bråk och roligt! HAHA :D

Love/ Tess

Kommentarer
Postat av: roos

Jag har anordnat en tävling i samarbete med cocoo.se där du har chansen att vinna ett armband..



Spana in och delta i tävlingen på denna länk: http://frokenroos.blogg.se/?tmp=02235047



lycka till!

2010-01-03 @ 00:12:29
URL: http://frokenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0