Illa, jag mår illaa..

Igår började dagen med att jag hade världens huvudvärk, bestämde mig för att gå till skolan ändå..
Var där i några timmar innan jag kände att illa måendet och huvudvärken bara växte, dags för mingrän..
Åkte hem vid två tiden och la mig i sänge för att sova..Vaknade dock efter ett tag för att vända magen ut och in över toalett stolen, underbart - trodde fortfarande på mingränen. Nu tror jag dock inte längre på det efter som jag stod vid toaletten några gånger i timmen fram till halv tolv på kvällen... I natt har jag knappt kunnat sova pga av magknip och idag har jag fått det bekräftat "vinterkräksjukan" Underbart, och Mikaela som tillbringade helgen med mig har samma problem hon med! Hoppas bara inte jag smittade alla på krogen i lördag, speciellt inte Micke och Jesper eftersom vi åt fylle mat med dom i söndags. Fast det värsta är ju att jag var i skolan några timmar igår och kanske smittat ner jätte många, guud va roligt det känns..
Ska försöka äta någonting, har inte ätit sen igår vid halv elva på förmiddagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0