Jag är ett jävla klantarsle!!

Idag så var jag på stan och tog en fika med Robert, längesen jag såg pojken sist så roligt att han hörde av sig och tyckte jag skulle träffa honom :) Dock så skulle han redan idag flytta till Oslo, så kommer inte se av han så mycket fram över heller. Tråkigt tråkigt. Men när vi satt på kaffe house så ringde telefonen, det var jobbet som ville ha mig där. Så avslutade min fika och pallrade mig iväg för att jobba, var tänkt 4 h men blev 5 :) Men iaf när jag är där på jobbet springer jag ut med mat till en som sitter ute i lobbyn och vad göra jag när jag är påväg in i kassalinijen? Jo halkar och tar emot mig med båda handlederna så nu gör dom ont som fan, plus att det känns i nacken. Smidigt!!
På fredag kommer åter igen min vackra underbara vän Mikaela till mig, hon blir hos mig över helgen och på lördagen ska vi troligen ut och festa :) Nu kommer jag ju in på krogen och inte som sist så vi fick spela biljard ;)
Ska bli så kul var inte alla många veckor sen hon var här sist, läängtar :D
Jag innan vi var ute och spela biljard ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

lääängtar=)!

2010-01-04 @ 11:24:56
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0