midnattstråder

Sitter just nu hemma hos Jesper ska snart åka in till jobbet för att avklara ett tre-timmar pass ala krogrusch. Är så trött just nu att jag knappt kan hålla huvudet uppe men ska nog överleva natten. Får väl tvinga i mig en dyng-äcklig kopp kaffe trots allt. Idag har jag hunnit med mycket, skolan - 5h. Umgås med Felix och sagt hej då till honom för han skulle upp till Branäs igen, vi syns nog förens i Mars som det ser ut nu - tråkigt!! Sen har jag hunnit med båda städa lägenheten och tvätta. Fredda var förbi en stund och förgyllde min dag med sin närvaro också. Sen nu på kvällen jag, Sofie, Jesper och Micke spelat monopol, inte världens roligaste spel man jag överlevde de också. dags att dra sig, Love/Tess

Kommentarer
Postat av: sara

tack så mycket. :D

2010-01-30 @ 08:57:19
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Du klarar allt Theres!

2010-01-30 @ 11:42:21
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0