Så jävla nööjd :D

Fick inatt lite halvt ångest över att det bara är en vecka kvar tills skolan börjar igen och jag ska gjort klar min historia på distans-kurs innan dess. Hade planerna att träffa både Petter och Johnna idag men fick avboka båda två för att ta tag i detta. Har alltid haft svårt för att sätta mig ner och slappna av men i morse gick jag upp gjorde mig i ordning och satt mig med skolböckerna och datorn för att studera. För 50 minuter sen bestämde jag mig att det var dags för lite rast så jag gjorde mig lite mat, pratade med lite folk på msn och kollade facebook. Jävlar vilken kraft det gav mig för nu är jag klar, jävlar va underbart - måste bara förkorta allt är 2,5 sidor och det får max vara två.. Men snart är det ordnat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0