Varför kommer du hit, du är knappast välkommen!!

Kylan har återvänt till världen och jag vill helst låsa in mig i lägenheten och stanna där tills vi ska åka till Thai. Kändes som någon drog massa knivar i mina låra idag när jag, Sofie och Malin gick mellan sundsta och stan, här långt kan det vara? 2 km? USCH för kyla..Förut kunde jag iaf glädja mig åt att det gå snabbt att göra flera ton is snabbt iaf, men inte ens den glada tanken få mig att ha överseende med detta. Kikade iaf på Linn's och hennes klass musikal idag, en väldigt stolt Theres fick se sin lillasyster super duktig på scenen i både teater och sång. Vilken tjej ;) Nu ska jag sätta mig på pyssla ihop ett Cv för att skicka till Astrid Lindgrens värld - sommarjobb! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0