Zoombii!!

Känner mig i den kategorin nu, sitter i skolan och pluggar. Har varit ensam här sen vid tolv tiden, eller det är iaf inte här ifrån min klass. Sitter och plugga projektarbete och ska göra det till klockan fem för då kommer Jesper förbi och hämtar mig. Har kommit så jävla mycket framåt i mitt projekt och eftersom det bara är 2 månader kvar på arbetet måste jag jobba på som bara den. Även fast jag är själv från min klass så är det ett jäävla liv i skolan från musikal 2:orna, de har premiär för sin föreställning ikväll så kan tänka mig att dom är super nervösa, haha vet hur det känns :) Har 70 kr i plånboken och jag har bestämt att det ska räcka hela helgen, önska mig lycka till xD Puss/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0