2 veckor..

Tystanaden är total från mig senaste två veckorna. Det har hänt mycket, men inget jag vill berätta om tror jag.
Sommaren i år är grym, men tror inte någon har missat det. Dock jobbar jag rätt mycket så hinner inte bli brun tråkigt nog. 16 augusti är min knä-operation in planerad efter det jag , kabom, arbetslös!
Pressbyrån är bara över sommaren, och Mc donalds är inte bästa arbetsplatsen efter en knä-operation skulle jag kunna tro. Ska väl ta mig i kragen och ringa norstat, be och böna om att få komma tillbaka dit för lite telefon-slit! 
Annars ska jag söka till branäs, sälen och åre i vinter. Har jag tur så kan jag jobbar i sälen, det skulle faktiskt vara något :) Ha några månader ledig och rehaba mitt knä sen dra igång där uppe, låter ju bara toppen :)  Ångrar faktiskt att jag inte har sökt några utb. men vet ju att jag kommer överleva, även om livet inte riktigt är lika kul utan pengar.
Nu ska jag lägga mig i solen innan åskan kommer, värmen slår över ;) 
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0