Aj mitt huvud!!

1 flaska rosé och 1 cider var mer än mitt huvud klarar av, för nu har jag huvudvärk :(
Var med Petter hela dagen igår, himla trevligt att träffa min vän igen. Vi gick mest runt
och snackade om det ena, och de tredje. Var inget drag på krogen precis, alla befann
sig på torget mellan 19 - 22 sen hem till sängen. Jag fick inte se någonting för Petter, morr..
Men, saksamma hade trevligt iaf!! Är iaf vaken nu, dock gör sig alkoholen påminde eftersom
jag är huvudvärk och känner mig lite lätt illa mående. Förstår inte vad jag gör för fel, som
alltid blir bakis.
nu blir det tvådagar jobb, ikväll och imorgon dag. Sedan drar jag, felix, Christine och Mathias
till Göteborg - Liseberg :D
Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0