Bra jobbat ica!!

I över ett årstid har inte mitt ica-kort fungerat att dra i affärer, eftersom jag redan bytt ut kortet tre gånger(TRE!!)
Så har jag struntat i det och låtit kassörskorna registrerar kortet manuellt när jag varit i butiken. Jag handlar på ica rätt ofta, och varje gång säger det "du vet att du kan beställa ett nytt kort va?" "jaapp", säger jag men gör inget åt saken. Nu har iaf Ica efter en mycket lång tid skickat mig ett ersättningskort där det står "vi har upptäckt att ditt kort fungerar dåligt i butik" Bra jobb ica, det tog inte en halv evighet för er att märka det :P
Nu ska jag betala räkningar, lagat mat, smika mig och städa.. Allt detta innan halv fem, grattis Theres :D
Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0