En blir enklare fram emot natten :)

Ligger nu äntligen hemma i min säng igen, han är mig väldigt kär - sängen alltså!
Fredda har åter igen höllt mig sällskap för kvällen med en film, Irne Huss - nattrond.
Jag gillar verkligen svenska filmer så passar mig perfekt, mycket bra filmer.
Idag när jag åkte hem från Charlotte, var det en man som väckte mig i Karlstad.
Jag var något trött och slocknade direkt på tåget, man sover väldigt bra på tåg
har jag märkt, tusen gånger skönare än buss. Dock ska det alltid var nå äckliga
barn som springer runt, skriker och gapar, att föräldrarna inte inser hur
människor runt om kring lider av deras så odågor. Men jag gillar ju inte barn
heller, så hade inte spelat någon roll vad ungen gör xD
Nu ska jag dejta min kudde, i morgon ringer klockan strax innan sju för jag
mitt pantade huvud har bokat tvätt-tid. Jag menar har inte sovmorgon
varje dag, och när jag har det då ska jag tvätta.. ägg-huvud-jag!!
Love/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0