Gooood morgoon!

Sitter just nu på tåg-station i Karlstad, har precis dragit i mig en fralla samt en stor kaffe-latte, mums :)
Nu har jag köpt mig lite tid på internet här, faktiskt 2timmar. Dock går mitt tåg till Charlotte om 20 minuter
så så länge blir jag knappast sittandes här. Är så otroligt jävla svintrött efter att Fredda var och härjade
hemma hos mig till ett i natt. Jag menar verkligen härjade, han slog mig. Helt jävla galen, men jag gillar
den killen ändå! Jag kanske inte är den lugnaste i alla lägen heller så, fy fan va trött han blir på mig ibland
så jag var nog värd det, eller inte. Så nu efter fyra timmars sömn blir det iväg och jobba igen, dock jobbar jag bara 08.45 - 12.45 idag så ska nog överleva. Igår var jag vimsig, idag kommer det bli lite värre. Men
glad som bara den kommer jag vara.
Kanske blir utgång tillsammans med Sara ikväll, jag vet inte just nu känner jag bara för att vara hemma
och se film/sova. Men den som lever får se :)

Love/Tess


Kommentarer
Postat av: Charlotte

mmm gott med Cafe Latte!



Hoppas du få en bra dag!



Kram

2010-07-30 @ 09:42:28
URL: http://mykindofmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0