Ibland så kan jag hålla med om att jag är dum!

I morse vaknade jag jätte pigg vid åtta av ett pling från mobilen, läste sms:et kollade på klockan
och tänkte "nej jag kan inte gå upp nu, för tidigt" La ner huvudet på kudden för att sova någon timme
till, vid tio vaknar jag av att väckar klockan ringer. Då dödstrött, huvudvärk och ville döda hela världen.
Om jag bara gått upp vid åtta, efter åtta timmars sömn skulle jag mått mycket bättre.
Men eftersom det är så grymt skönt att sova, så gjorde jag inte det... Ingen bra plan.
Lyckades iaf ta mig upp vid kvart över elva, och sen köra igång morgontränings-dvd med blossom.
Så nu har jag skakat fläsk i mitt sovrum/vardagsrum/matsal/klädkammare :D
Blev taggad på detta med morgonträning, för just nu känns hela dagen lite lättare.
Nu ska jag greja lite hemma, och sen ut i solen! Tar nog cykeln till jobbet idag, pepp pepp :)
Love/tess

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tack detsamma du :)

2010-07-28 @ 16:03:49
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Nej fy vad jobbigt.

Tur att det gick över i alla fall.



Nu är omröstningen på bloggen om DAGENS ARTIST klar, blev det nån Artist du tycker om tro?

Kika in och titta.

Var du inte med?

Passa påidag att vinna en länkning!



Du får ha en toppen dag!!

2010-07-29 @ 08:01:42
URL: http://mykindofmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0