klädesproblem.

Just nu har jag två problem med min kläder, det ena är att jag har separationsångest ifrån dom.
Därför finns det kläder i min garderob som jag säker inte använt på två år, de bara ligger det
ifall jag någon gång om 20 år vill använda dom igen, otroligt idiotiskt. Samtidigt köper jag varje
månad nya kläder, detta har nu resulterat i att jag inte har några galgar kvar
(trots att jag köpt nya, flera gånger om) samt att jag inte kan stänga luckorna när samtliga av
mina kläder är rentvättade. Har även samma problem med min klädes-byrå den går nästan
aldrig att stänga lådorna på för att det är fullt, visst det går men varje gång måste jag mosa ner kläderna
med handen samtidigt som jag sakta drar igen lådan, inte okej!! Skulle behöva hjälp av någon
vänlig själ som kunde rensa när jag slipper vara med, eller jag måste vara med tänk om
de slänger något av mina älsklingar, gud bevare mig!
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0