Motivatioooon

Är så jävla glad, vet inte varför. Vet att det kommer bli skit jobbigt närmste tiden då jag jobbar i princip varje dag. Men jag är glad för det :) Kommer ju vara sjukskriven ett tag efter operationen och blir jag pigg i benet redan i sept. får jag jobba här cb på pressbyrån då också! Pepp pepp :) Känner mig även väldigt kärleksfull och det känns som att det inte finns ett problem i världen, förutom att jag är väldigt trött då! Sitter hemma hos min jobbar kompis Robert i Cb, hans soffa är min sovplats på veckorna, dock sov jag hos Natha & Aron igår :) Just nu är det folk hos R och det sitter och kollar på någon kass skäckfilm, en brittisk säger väl allt..KASS!! Men jag är glad för det, kan ju tracka Roberts dator lite istället, mohaha ;)

Nu ska jag sluta svamla
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0