Mys-kväll :)

Sitter nu i sängen efter att ha haft en myskväll tillsammans med bästa Sofie.
Jag lagade lite tacos till oss och vi satt oss ute för att äta, grymt mysigt :)
Sen joinade även Fredda oss för lite kortspel och andra spel, trevlig kväll med
två härliga vänner :) Dessa kvällar som man känner att alkolholen är onödig,
menar att att jag ska sluta dricka men ;) Jag och Sofie snackade massa strunt
som vanligt, blir en del när vi inte setts på ett tag. När vi gick i skolan hade vi
ju daglig uppdate om våra liv utanför skolan, nu blir det inte riktigt lika ofta längre!
Tråkigt tråkigt, och snart flyttar muppen till Trollhättan och jag vet inte vart jag ska
ta vägen, vill ifrån Karlstad men ändå inte. Tufft val.. 

Love/tess

Kommentarer
Postat av: charlys.blogg.no ♥

så fin blogg du har! :-) jeg likte headeren din veldig godt !

2010-07-25 @ 08:19:18
URL: http://charlys.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0