Svettigt, svettigt men härligt, motivation tack..

Var på gymmet idag, har blivit ruskigt lite sen efter studenten. Jobbar, umgås med vänner eller
sover jämt annars, så gymmet har blivit lite puttat åt sidan idag. Men idag tog jag mig som sagt
var iaf dit, det var skönt. Samtidigt som kände jag att motivationen inte var så värst bra och
kroppen var grymt seg. Hängde inte alls med, kunde inte alla pressa mig som jag brukade göra.
Innan jag åkte till Turkiet i Juni så köpte jag mig ett par spring-skor, ett par dyra. Tänkte att jag
skulle träna upp mig innan operationen men det går ju sådär. Kom ut 4 dagar av 5 i skogen, innan
vi åkte. Men efteråt har jag inte rört skorna, de står kvar på samma plats. Skulle kunna skylla
på att det varit för varmt eller regnat så det inte "gått" att jogga, men det är bara skit snack.
Ge mig något, en PT kanske vore något, men med min ekonomi som inte är stadig är det en
dålig idee.. Fast är ju lite lockande att nästa år kunna kolla på årets bikini-bilder och tänka
"hur kunde jag tilllåta migsjälv att se ut sådär?". Känner så över förra årets bilder, så det har
ju gått åt rätt håll iaf, men vill att det ska gå mer. Måste bara skärpa mig med kosten och träningen
igen så löser det sig, känns som jag vet hur man gör iaf ;)
Love/tess

Kommentarer
Postat av: lina

diggar din header!

2010-07-26 @ 23:24:21
URL: http://linaekarlssons.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Kan du inte smitta lite motivation till mig med haha.



Jo tack allt bra med mig.

Görs idag då?

2010-07-27 @ 13:58:17
URL: http://mykindofmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0