Tvätta, tvätta, tvätta..

Nu sitter jag här, ont i huvudet och svintrött. Men eftersom jag varit så smart hade jag bokat tvätt tid 07.00 i
morse. Vem gör sånt egentligen? Förutom gamla människor då. Kom iaf inte upp vid sju i morse, utan först
nu vid nio. Verkligen drog mig ur sängen och tänkte att någon maskin hinner jag med innan tolv, väl ner i
tvättstugan märker jag att båda tvättstugorna är lediga(hur ofta händer ens det?!) så jag bokar på mig den
andra. Så just nu rullar det 4tvättar samtidigt, vilket betyder att jag hinner tvätta min 7 stycken, innan klockan
tolv då nästa person kommer. Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och besöka drömmarnasland igen
men det ska jag inte göra.
Sofie, jag och Sandra på studenten - lovely <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0