Update

Har precis ätit lite frukost; Köttfärs/ost omelett och druckigt ett glas C-vitamin brus till. Åt samma sak till frukost igår morse och det känns som en återkommande måltid, ska nämligen försöka bli lite mer nogrann med maten igen då jag känner mig svullen som en ballong. Så nu blir det jag och Lchf på högvarv igen :) Dock har jag bestämt mig för att äta lördagsgodis, vilket inte behöver vara godis alls. Bara något som inte riktigt okej i min livsstil :)
idag bär det av till Charlott för att jobba på pressbyrån, skulle egentligen vara ledig idag eftersom jag åttagit mig att jobba fredag - lördag men Natha bad mig jobba så vad gör man :) Egentligen hade jag lovat att träffa Petter som är hemma i Kd, han bor i Göteborg. Men vi får försöka hinna träffas lite ikväll, dock har jag en date med Sandra ikväll strax efter åtta så vi får se vad jag hinner med.
Snart är Juli slut, och det känns som sommaren bara springer iväg för att jag jobbar hela tiden. Dock opererar jag knät i Augusti och då ska jag hem till la familia i Mora och slappa några veckor. Kommer bli otroligt skönt, fast fram tills dess kommer jag gå på högvarv med jobb nästa varje dag.
Nu står felix på min parkering och ska köra mig till tåget, snäll han :D
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0