åhh vilken natt...

Tidigare nu ikväll satt jag och plugga, detta så otroligt tråkigt att jag faktiskt somnade mitt i det.
Vaknade dock upp efter ca en halvtimme och fick då den brillianta ideen att tvätta bort smink
och borsta tänderna. Detta skulle man ju aldrig gjort för nu sitter jag här, sten pigg.
Dessutom har jag satt i mig några kex, jag menar kex sånna ska jag inte äta. Idioti att råka
ha sånna i skafferiet sen jag var sjuk. Men efter att försökt slappna av, läsa bok, kolla på
samanta who gick mina tankar över till mitt tomma kylskåp och skafferi, och där i skafferiet
låg dom fördömda kakorna. Så just nu känner jag att i morgon kommer jag lida av både
sömnbrist och troligen migrän eller kramp i magen som jag får att alla kolhydrater. Underbart,
helt underbart!!
Tror inte jag kan sova pga av att jag är så sjuk äckligt stressad över allt, blä blä blä!

Har iaf kommit på en liten bra sak, detta är att jag kan höja tempraturen utomhus.
Jag öppnar bara helt enkelt min "balkong"-dörr, min varma luft smiter ut och tempraturen
utomhus stiger. Wiho, tacka mig för värmen ;D

Love/TESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0