Beroende av vatten

Det har ute vid Bergvik skett en vatten läcka, därför har vi just nu inge vatten. Man känner det inte annars, men fy fan va beroende man är av vattnet.Just nu har jag ungefär fyra problem, 1. jag har tvätt tid och behöver tvätta.
2. jag tänkte igår att jag skulle diska idag, diskberg enormt! 3. Jag luktar sängsvett och skulle göra allt för en dusch. 4. JAG ÄR KISSNÖDIG!!

Dom har en tankbil som står nere på skoghall, där kan man hämta vatten. Dock är det lite problem med det också, faktiskt två problem. 1. Jag har ingen dunk. 2. Mitt knä gör för jävla ont, hur fan ska jag kunna bära hem skiten?

Nej en katastrof kommer sällan ensamma, så detta på mitt fucking knä. Make my day!
Vi lever i ett I-land och klarar inte sånt här, vi är för bortskämda. MEN jag trivs!

Love/tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0