Duttia jag :)

Just nu känner jag mig rätt duktig iaf, sitter fortfarande kvar i skolan och pluggar.
Ska strax ta bussen som för mig hem. Väl hemma ska jag städa lägenheten och
mysa med mig själv. Idag blev två prov gjorda, kändes som jag klarade dem båda.
Men det vet jag inte inte... Är nästan klar med min historia distans kurs nu, har ca
1 halv A4 sida kvar att skriva, dock hittar jag inge fakta på internet så måste ta mig
till biblioteket och låna en bok innan det kan bli klart. Men snart :)
Helgen ska jag spendera tillsammans med mitt projektarbete, vi ska dejta heladagarna
och förhoppningsvis blir jag någolunda klar så att kniven mot min strupe släpper lite.
Har avbokat alla planer i helgen för att kunna ägna mig åt projektet hel hjärtat, hoppas
det funkar. Drar åt att jag går ut i morgon iaf, men ska försöka stanna hemma ;P

Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0