en morbultad kvinna med dodsangest (y)

Var nyss och fick en thaimassage, det var skont men gjorde ocksa jaavligt ont! Drog och slet i alla leder gjorde hon, och hoppade pa min rumpa. Nu har jag lite morbultad, men kanns anda ratt bra! Far se hur jag mar i morgon.

Idag har vi ridit elefan, kandes som man skulle do. Man det gick bra aven om det var svin ackligt, men far val passa pa nar man anda ar i ett elefantland! Sen fick jag tre pussar av elefanten, han typ sog sig fast vid min kind och pussade med ett stort "smack" Sen spelade elefanten lite munnspel och rockade rockring pa snabeln!!

Sen paddlade vi Canot, eller ja inte vi. Fick sitta fram i canoten medan en Thailandare paddlade. LYX!! Va iaf super mysigt och de som paddlade var trevlig. En halvtimme bara sprang ivag! Fun fun!!

Sen blev det en jobbig promenad i regnskogen dar min dodsangest sattes igan. Det fanns ju massa ormar. Hatar ormar, fattar inte varfor man utsatter sig? IDIOT JAG!!! Gick iaf dar for att komma till ett vatten fall, och vad ar det nar vi kommer fram? JO, lite vatten som rinner over nagra stenar, hade garna struntat i det for den angesten var det fan inte vart!! Blaaaa...

Sen madde Mickis daligt, sa vi fick slanga i oss lite mat och dra tillbaka till hotelllet! Blev som vanligt lite poolhang och en sov stund i solen! Skooont!!

Angest bara 1 1/2 dag kvar :(
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0