Ensam och övergiven!

Över helgen har jag haft min kära vän Natha som inneboende, eller egentligen kom hon lördag - måndag men det är sak samma. Iaf så har hon sovit hos mig två nätter och nu vill jag inte åka hem igen. Hem till ensamheten :O Inte ha någon Natha som springer runt och drygar, sorgligt, I miss her!

Igår fick jag det undertäcknat av Fredda att jag inte är snabb. Skulle in och köpa hallon på Ica, och han satt tiden på hur långt tid det skulle ta till 45minuter. FÖR HALLON? Okeej, det tog en halvtimme xD

Nu, teater utan lärare. Helt underbart, man får fan hörselskador av mindre - tjaffs!!!
Men alla är stressade över att inte alla kan allt, och vissa kan mer klart det blir lite :)

LOVE/TESS

Kommentarer
Postat av: Johanna O

Vi får skaffa öronproppar till nästa gång, och framförallt till Tempelriddaren.. Jag kan bjuda, som förlåt, då jag hörs mest tror jag.. ^^

Sorry!

Hoppas du inte får men för livet, det räcker väl med knät nu som det är. Stor kram!

2010-03-22 @ 22:16:10
Postat av: Yster

hahaha fast den är på avbetalning och mamma som betalar av ifrån bilen. Men du får dina pengar när skattepengarna kommer.. :D

2010-03-24 @ 13:30:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0