Irriterande..

Igår var jag och Sara på gymmet, där körde vi både spinning-pass och core-pass. Hur skönt som helt och efter det kände jag mig inte färdig tränad så jag bestämde mig för att ta en sväng på spring-bandet. Det var med motvilja jag gick ut från gymmet, kändes som jag ville flytta in och vara där hela dagarna. Dock var ytteligare en träning in planerad idag MEN idag när jag vaknade bestämde min hals sig för att arbeta emot mig, fy fan va ont den gör. Hostar gör jag också, jävla skit jag som ville träna och komma igång igen men icke. Min kropp vill inte det jag vill :(

Sen är det Arl-prov idag och jag känner mig inte alls förberedd, tipptopp!!
Love/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0